عوامل ایستگاه آتش نشانی و هلال احمر مستقر در شهرک صنعتی جویبار تجلیل شدند

عوامل ایستگاه آتش نشانی و هلال احمر مستقر در شهرک صنعتی جویبار تجلیل شدند

  • 1403-03-23
  • امیر فرهمندیان

خبرگزاری آریا- بمناسبت گرامیداشت روز آتش و ایمنی، عوامل ایستگاه آتش نشانی و هلال احمر مستقر در شهرک صنعتی جویبار تجلیل شدند.

خبرگزاری آریا- با حضور میلادی معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، آقاجانی نژاد مدیر واحد hsee این شرکت و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان، طی مراسمی بمناسبت روز آتش نشانی و ایمنی، از خدمات عوامل آتش نشانی و هلال احمر مستقر در شهرک صنعتی جویبار، با اهداء لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

به گزارش خبرنگارآریادرساری: علیرضا میلادی در این مراسم که با حضور اعضاء شرکت خدماتی و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی جویبار برگزار شد گفت: تجهیز شهرکهای صنعتی به ماشین اطفاء حریق، در راستای افزایش ضریب ایمنی واحدهای تولیدی انجام می شود.

معاون مدیریت توسعه و منابع شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: سلامت و آمادگی جسمانی، دقت و سرعت نیروهای آتش نشان و فراگیری آموزشهای امداد و نجات می تواند باعث کاهش حوادث شود.

میلادی بیان داشت: آتش نشانان در شهرکها و نواحی صنعتی علاوه بر حفظ جان کارکنان واحدها که منابع انسانی کارآفرین می باشند با صیانت خط تولید و مواد اولیه که منابع مالی و سرمایه گذاری صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی محسوب می شوند روبرو هستند که سرعت و عکس العمل مناسب آنان می تواند در  کاهش حوادث و خسارت ناشی از آتش سوزی نیز اثرگذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 15 شهرک و ناحیه صنعتی استان مازندران به ماشین اطفاء حریق مجهز گردیده و در اختیار این شهرکها و نواحی صنعتی قرار گرفته و خرید تعداد 3 دستگاه ماشین اطفاء حریق نیز در دستور کار قرار دارد.

لازم به توضیح است، در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی، از 12 نفر عوامل آتش نشانی و هلال احمر شهرک صنعتی جویبار تجلیل شد

پیوست ها

هیچ پیوستی یافت نشد

پیام بگذارید